divendres, 7 de setembre del 2012

Cavalls del Vent:Etapa1 Gresolet-Sant Jordi-Rebost

Els dies 27,28 i 29 d'Agost (dilluns,dimarts i dimecres) vam completar amb l'Eva un dels circuits que teníem pendent des de feia temps.De fet poder el més conegut aquí a Cerdanya i el que envolta la nostrada Serra màgica del Cadí:La Cavalls del Vent.

Aquest primer post doncs seria el corresponent al primer dia (dilluns27) i és només per deixar testimoni més aviat pq encara tenim l'article pendent per Colors sobre el circuit en si ;-)
Suposo que el que més recordem és un dia dur i exigent,més que per l'itinerari en sí (gràcies Eva per haver partit la pujada fins al Niu en dos dies) ...per la resaca que a un servidor gairebé no li deixa acabar l'etapa fins el rebost :-( (el vinet del dia anterior i el final de la festa de l'Estany es van notar i molt)

Dit això,va ser molt bonic pujar per tota la zona d'Empedrats fins al Refugi de Sant Jordi on vam parar a dinar (i recuperar forces doncs encara quedave gairebé la meitat de recorregut)...també havíem aprofitat el camí per anar xerrant i ficar-nos al dia de tot plegat ;-)

Després,una altra de les pujadetes del dia per baixar fins a Grèixer des d'on començaria una pujada llaaarga,amb força calor i sense aigua cap al final ...pero mooolt a poooc a pooooc...vam arribar al Rebost.

Un Refugi,el del Rebost,on vam trobar a l'Anna M., una de les mares precissament d'aquesta Cavalls del Vent i amb la que vàrem aprofitar per xerrar-hi llargament sobre el tema per extreure més arguments pel nostre article...li portarem la revista vam quedar ;-)

Ens vam trobar pare i fill que dormien allí i en Cristian,un ciclista que venia fent la GR11 (quins records) i amb els que vam compartir taula i una habitació de 50 on només èrem tots cinc aquella nit,en un refugi molt bonic,amb molt bones vistes i un molt bon acolliment (tb pels dos petits amfitrions)...Gràcies des d'aquí ;-)